Díky cestovnímu pojištění a půjčce bez úroku si lze dopřát cestu za hranice všedních dnů

Také to znáte, že dostanete nápad a řešíte dilema, jak to udělat? Momentálně přemýšlím, že bych si konečně dopřála lyžování v zahraničí. Jenže ouha, jak z této situace, když se nedostává dostatek financí? Ano, půjčka může být východiskem. Která a za jakých podmínek?

Adekvátní řešení finanční situace

Utkvělá myšlenka v mé hlavě, že bych si ráda dopřála lyžování v zahraničí, je jaksi bojkotována mým aktuálním finančním stavem. Peněženka je nyní zkrátka chudá, neboť jsem se vydala z peněz při nákupu vánočních dárků. Tak jak to udělat…? Jsem ráda, že mám vše na Vánoce nakoupeno, ale také bych si holt chtěla užít tu lyžovačku. Žijeme přece jen jednou, že? A znáte to, život se má prožít, a ne přežít. A já se snažím prožít každý den naplno.

A tak jsem začala pátrat, že by půjčka mohla pomoci k uskutečnění mého přání. Ano, půjčka coby finanční produkt může být dobrým sluhou, ale také zlým pánem. A to rozhodně nechci. Tak jsem začala slídit podrobně, bádat, informovat se, ptát se, otravovat dotazy známé i kolegy v práci, trávila čas na různých diskusních fórech, prošla webové stránky poskytovatelů půjček. Řeknu vám, není lehké nenaletět reklamním trikům a výhodám, které se však jako výhody pouze tváří, realita je pak jiná.

První bezúročná půjčka bez rizika a zdarma

Důležité je půjčit si opravdu tolik, kolik potřebujete. Ono to svádí, ale věřte, že je v zájmu každého se tímto řídit a nepřidělávat si zbytečné starosti. A právě v takovém případě pomůže bezúročná půjčka, která mi vyšla jako nejvýhodnější, a i má kamarádka mi doporučila první mPůjčku bez úroku, se kterou má velmi dobrou osobní zkušenost.

Prioritou je transparentnost, žádné skryté a nestandardní poplatky, což je právě důkazem přehledné smlouvy. Veškeré obchodní podmínky jsou tak transparentní. Zdarma je vyřízení a vedení úvěru. Taktéž mimořádné splátky a předčasné splacení je možné provést kdykoliv a bez jakéhokoliv poplatku.

Výše půjčky v tomto případě je v rozmezí 10 až 40 tisíc Kč, což je pro mě maximálně dostačující. Splatnost je 12 měsíců. Podmínkou pro získání půjčky je dosažení věku 18 let, trvalý pobyt na území ČR a potvrzení o pravidelném příjmu.

Jedná se zároveň o rychlou půjčku, neboť pokud jsou všechny potřebné dokumenty doloženy, je půjčka schválena do 2 pracovních dnů. Stačí jen vyplnit žádost o půjčku. A jelikož v mém případě se jedná o cestu do zahraničí, kde si chci pořádně zalyžovat, ani na minutu jsem neváhala a zjišťovala i další podstatnou záležitost, kterou je cestovní pojištění.

Proč je důležité sjednání cestovního pojištění?

U mě nelze ani chvíli pochybovat. V tomto směru jsem opravdu obezřetná. Také nezapomenu na zážitek kolegy, který si dopřál lyžovačku v zahraničí, kde skončil v nemocnici s otřesem mozku a zlomenou končetinou. Kdyby neměl sjednané pojištění, kdo ví, jak by skončil a na jak dlouho by se musel zadlužit, neboť věřte, že výdaje jsou opravdu vysoké.

I zde jsem se dostatečně informovala a dala právě i na radu kolegy, který to přímo vyzkoušel. On zvolil osobní pojištění, které měl sjednané prostřednictvím mLinky během několika minut. Kolega takto využil cestovní pojištění, které má mnoho výhod.

Cestovní pojištění má platnost po celém světě, pojištění jste každý den, není třeba na sjednání pojištění myslet před každou cestou do zahraničí. Pokrývá léčebné výlohy a také odpovědnost. A co je zásadní, že počet cest není v rámci pojištění nikterak limitován. Pojištění sjednáte snadno a jednoduše z pohodlí domova.

Určitě se nevyplatí spoléhat pouze na kartičku pojištěnce, která se nevztahuje na zdravotní péči poskytnutou v soukromém zařízení, spoluúčast při ošetření ve veřejném zařízení, hospitalizaci v nemocnici apod.

Další důležitou věcí je, že po podpisu smlouvy máte k dispozici tzv. přítele na telefonu, který vám pomůže i v situaci, když se nebudete moci domluvit v zahraničí, kdy tak přetlumočí za vás či eventuálně vše obvolá a vyřídí. A ještě bude cenným rádcem ohledně vyhledání zdravotního zařízení, poradí, které dokumenty uchovat, apod.

Mé rozhodování ohledně lyžování v Alpách

Proč lyžování? Z jakého důvodu Alpy? Co mě táhne do Alp?

Tak hlavně perfektní kvalita lyžování. Vždyť Alpy jsou proslavené dokonale udržovaným terénem, garancí sněhové pokrývky, dlouhými sjezdovkami, které s českými jsou nesrovnatelné. Kouzelná zimní romantika s výhledem na zasněžené vrcholy Alp. Je to zážitek. Nejen že si můžete skvěle zalyžovat, ale také se pořádně naučíte či zdokonalíte. A taktéž je to možnost, jak se naučit řádně orientovat ve spleti různě křižujících se sjezdovek, které se liší svou obtížností.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Interiérová dekorace nemusí být jenom konformace s nevkusem

Já a moje appka aneb zkušenosti s mobilní aplikací pro bankovnictví

V pracovně trávíme spoustu času. Jak ji zařídit co nejlépe?